لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
کوتاه از بازی پیش رو ...

کوتاه از بازی پیش رو ...

ماکس آلگری از بازیکنان تیم خواسته باخت شوکه کننده مقابل پارما را فراموش کنند و تمام تمرکز خود را بر روی شکست موناکو قرار دهند. آلگری پس از بازی پارما در مصاحبه با خبرنگاران گفته بود اطمینان دارد هواداران سه شنبه یوونتوس متفاوتی را خواهند دید.

احتمالا پیرلو که به تازگی از مصدومیت کهنه اش ریکاوری کرده است. در ابتدا بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد بود.

خبرها حاکی از آن است که مارکیزیو به جای پیرلو در میانه ی میدان بازی خواهد کرد و پریرا پشت سر موراتا و توز بازی را آغاز خواهد کرد.

بوفون برای این بازی کاملا آماده است.

رسیدن بارزالی به این بازی در هاله ای از ابهام قرار دارد. با این حال به نظر می رسد آلگری تیم را با سیستم 4-3-1-2 به میدان بفرستد.

یوونتوس هیچ گاه در مقابل تیم های فرانسوی در خانه شکست نخورده است.

حضور کاپیتان تیم موناکو "جرمی تولالان" در این بازی قطعی نیست. با وجود این که همراه بازیکنان تیم به تورین سفر خواهد کرد بسیاری از سایت ها از عدم حضور او در این بازی خبر می دهند.

 موناکو تلاش می کند اولین صعود به مرحله ی نیمه نهایی را پس از فصل 2004-2003 رقم بزند. در آن فصل پورتو و موناکو فینال جام باشگاه های اروپا را برگزار کردند.

لئوناردو ژاردیم سرمربی تیم موناکو پس از برتری مقابل کان در لیگ 1 فرانسه در مورد این بازی گفته بود: " حالا ما باید به بازی سه شنبه نگاه کنیم. برد مقابل کان بهترین چیزی بود که برای ما به دست آمد. این برد به ما اعتماد به نفس می دهد تا با یک رویکرد مناسب در بازی با یووه به میدان برویم."

"تیم ترجمه انجمن یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: